Skoči na vsebino

Pravilnik povrnitev in vračil

  1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.b-esteticstudio.si  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino www.b-esteticstudio.si upravlja podjetje Abast d.o.o. Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo v trenutku, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

V spletni trgovini www.b-esteticstudio.si lahko kupujejo le t.i. neregistrirani uporabniki. Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče. Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

  1. POSTOPEK NAKUPA

2.1. Nakup kot “gost ” Naročilo v trenutni verziji spletišča lahko izvedete le kot gost. Pri vsakem nakupu morate znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Registracijo naročila potrdite s klikom na gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

2.2. Koraki procesa nakupa

2.2.1. Košarica 

Ko izberete željen izdelek, se vam le-ta doda v košarico, ko kliknete na DODAJ V KOŠARICO. Poljubno lahko dodate še preostale izdelke. Ko kliknete na gumb PRIKAŽI KOŠARICO, lahko poljubno spreminjate količine izbranih izdelkov in zraven pritisnite gumb POSODOBI KOŠARICO. Pod razdelek koda kupona lahko vtipkajte številko UNOVČI KUPON. V kolikor je kupon veljaven, bo sistem opozil s pripisom KUPON USPEŠNO DODAN. Zapisan je delni znesek vrednosti nakupa, sledi razdelek DOSTAVE, kjer lahko izbirate med OSEBNIM PREVZEMOM in DOSTAVO S GLS/POŠTO SLOVENIJE, kjer odkljukate izbrano. Zapiše se končen znesek, ki vključuje celoten znesek. Sledi gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO.

2.2.2. Na blagajni:

2.2.2.1. Možnost nakupa: Nakup izvedete le tudi kot “gost” in pri vsakem naročilu vnesete vse potrebne podatke za dostavo.

2.2.2.2. Naslov plačnika: Preverite svoje podatke za dostavo ali izberete možnost osebnega prevzema in kliknete gumb NADALJUJ. Sledi gumb PODROBNOSTI DOSTAVE.

2.2.2.3. Podrobnosti dostave: Izberete naslov za dostavo (ali obstoječi naslov ali novi). Kliknite gumb NADALJUJ.

2.2.2.4. Način dostave: Izberete način dostave za naročilo. Kliknite gumb NADALJUJ. Sledi NAČIN PLAČILA.

2.2.2.5. Način plačila: Izberite način plačila za nakup in obkljukate ikono, kjer piše da ste prebrali splošne pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Sledi gumb NADALJUJ.

2.2.2.6. Potrditev naročila: Še enkrat pregledate naročilo in ga potrdite na gumb: POTRDI NAROČILO.

Naročilo je zaključeno. Vaše naročilo je bilo oddano v nadaljnjo obdelavo. Zgodovino in status naročil lahko kadarkoli spremljate v MOJ RAČUN s klikom na Zgodovina. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.b-esteticstudio.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. Vsak paket vsebuje tudi fizičen račun. Vse informacije o naročilu prejmete tudi na vaš e-mail naslov.

  1. NAČINI PLAČILA

3.1. Načini plačila v Sloveniji 

Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

3.1.1. Plačilo prek neposredne bančne transakcije oz UPN. Ko zaključite nakup pridobite na elektronsko pošto podatke kamor najkasneje v 72 urah nakažete kupnino. V kolikor po prejetem času ne prejmemo nakazila, se vaše naročilo stornira.

3.1.2. Plačilo s plačilnimi (bančnimi oziroma kreditnimi) karticami (MasterCard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) prek t.i. CREDIT CARD (STRIPE). Ko opravite plačilo z debetno oz. kreditno kartico, bo vaše naročilo takoj obdelano. Ko bo podatke o vaši kartici preveril in odobril sistem bančni sistem, bo vaš paket oddan na pošto.

  1. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Za vsa naročila veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

4.1. Akcije-popusti 

Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica. Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

4.2. Promocijske kode za popust in darilni vavčer 

Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo promocijskih kod s popustom ali darilnim vavčerjem, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih ali kampanji z vplivneži …). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica.

  1. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

  1. NAROČANJE

6.1. Obdelava naročila 

Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

6.2. Zavrnitev naročila 

Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

6.3. Hranjenje naročila 

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja in je potrošniku na voljo na njegovo pisno zahtevo.

6.4. Odstop od nakupa in vračilo blaga ter neprevzem blaga 

Kupec lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov shop@b-esteticstudio.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;

blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

Vsi stroški neprevzetega blaga ali pošiljanja vrnjenega blaga so na strani kupca.

Potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe ali neprevzema blaga bremenijo sledeči stroški:

– poštnina (po ceniku GLS /Pošte Slovenije)

Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo računa za blago, osebne podatke in transakcijski račun, kamor kupec želi prejeti vrnjeno plačilo.

Kupec mora blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu na naslov: ABAST D.O.O. CESTA V LOKROVEC 33, 3000 CELJE, Slovenija, s pripisom Spletna prodaja.

Ponudnik kupcu vrne kupnino v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjene pošiljke. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

6.5. Stvarna napaka 

Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Napaka je stvarna:

če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali

vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodilo kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake. Vrnjeno blago pošljite na naš naslov: ABAST D.O.O., CESTA V LOKROVEC 33, 3000 CELJE, Slovenija

  1. DOSTAVA V SLOVENIJI 

7.1. Dostava v Sloveniji 

Naročila, prejeta do 12. ure, pripravimo in odpremimo še isti dan. Vsa naročila, prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan. V primeru povečanega obsega naročil se lahko rok odpreme podaljša.

V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku. Blago pošiljamo prek podjetja GLS/Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …) podaljša.

7.1.2 Stroški dostave v Sloveniji 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS/Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino v primeru nakupa, nižjega od 60 €. Strošek dostave ob nakupu do 60 € je 4,90 € in se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Pri nakupu nad 60 € so stroški pošiljanja BREZPLAČNI.

  1. REKLAMACIJE in NAPAČNO BLAGO

8.1. Reklamacije Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Prejeto blago preglejte takoj. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni poškodbi na izdelku, ki je nastala med transportom, zavrne takoj kurirju, ki je blago dostavil. Torej izdelka ne prevzemite. S kurirjem izpolnita reklamacijski zapisnik, ki je podlaga za reševanje reklamacije. Na podlagi tega vam bomo poškodovani izdelek zamenjali z novim.

O reklamaciji nas lahko obvestite direktno na mail shop@b-esteticstudio.si , da bo zadeva čim hitreje urejena.

8.2. Napačno blago Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu obvestiti trgovino www.b-esteticstudio.si na elektronski naslov shop@b-esteticstudio.si. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina www.b-esteticstudio.si kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Po prejemu vrnjenega izdelka na sedež podjetja se kupcu pošlje pravi izdelek.

  1. VARNOST

Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno.

Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec Abast d.o.o. in Stripe (Stripe Paymentd Company, 354 Oyster Point Boulevard, South San Francisco, California, 94080). Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Abast d.o.o.

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

  1. INTELEKTUALNA LASTNINA

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetke in njihove izpeljanke v spletni trgovini www.b-esteticstudio.si so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti shop@b-esteticstudio.si na tel. številko +386 70 588 588 ali po klasični pošti na naslov ABAST D.O.O., CESTA V LOKROVEC 33, 3000 CELJE, Slovenija. Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

11.1. Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Natcosmetics, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  1. PODATKI O PODJETJU

ABAST D.O.O.

Cesta v Lokrovec 33, 3000 Celje, Slovenija

Davčna številka: SI96929090                         

Matična številka: 8128669000                         

Registrski organ: AJPES, izpostava Celje

Zavezanka za DDV: DA

tel.: +386 70 588 588

e-pošta: shop@b-esteticstudio.si

TRR: SI56 6100 0001 8637 539

Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje.